shuke n blog niy ?? tkan LIKE saje ! ;)

Total Pageviews

Thursday, June 23, 2011

i wANt gO0OoooO (?) :'(

                      ASSALAMUALAIKUM !!! HEE
                             (halim dah pule..hahah)

    BHOIHOI !! hee..psal tajuk uh at atas uh !! psal i want goooo ryte.. hee..gooo prgi mnea ?? :) na pegi ary sukan lee..ahaha//..ary ahad niy adea ary sukan ..mzty SERONOK KAN !! ALOLO..aku ta dpat datang..bub sedare aku uad kenduri kawen..wawawa,,.TA SERONOK2..:").ape ama0 bikin..time2 cm niyh lah makcek aku na uad kenduri kwen..hm..hampeh (!)

   MKCEK OUH MAKCEK !! tunde sekjapp bleyh !!haha..(shengal ouh aku) hee..NA PEGI NAPEGI..ary sukan..MAMAMAMA AYAHHHHH !! adek na pegi skola MAMA..adea ary sukan !! SERONOK !! hah
M/A= ta bleyh !!
aku = hmmm..adek teringen na pegang sepandok !!
CIK ROS= alahh !! t aku sroh kau pegang spandok ..jlan satu taman niy ?? naa
AKU=hampeh !!!lh na tngok perbarisan !! 
CIKROS= koe swoh kwan kau tuh rakam vide0 owg kwad !!
AKU = ????(adea jea jawapan'y)haa!! t spea na gnti kan adek lariiii
CIKROS= Alah !! kau lari lowm tentu mnang ?? alasan jea tuh !!
AKU=:'(((jgan pndang sebelah mate lh..HAIYOO


cekgu aku teringen na aku pegang spandok umah ijau..WAWAA..SERONOK !! aku na2..na sngad !! tpy tuh lh mkcek aku uad knduri..lalala..HARAPAN (?)
aku teringen na pegang sepandok....pakaibaju kebaye..perhhh !! hahah..na juge2..hee....mama PLEASHH !!




TGOK TUH !! SERONOK KAN..SERONOK KEA??
SERONOK LAH SAGAND !!

No comments:

Post a Comment