shuke n blog niy ?? tkan LIKE saje ! ;)

Total Pageviews

Saturday, June 11, 2011

BLEA AKU MULE TADEA K JEA (!)

  
ASSALAMUALAIKUMM !!!!
Haa !! jwab-2..


Huihui !! cuti yg paLing SERONOK ?? SERONOK kea ?? SERONOK LAH SANGD (!)..Haha.. cuti 2 minggu aku bercuti di HOTEL ROSHAM !! (rumah aku sendiri)..hee..Amat membosankan aku ..ta kua g anea ?? kjea aku time cuti (?)

1-Bngon pagi !! kmaz rumah !!
2-mandy,sarapan sume bagai ??
3-dok dpan lappy 0n9 ,,ta on9 update blog . 
4-tgok tv !!
5-menjahanamkan ank orang !! hee
6-membuteee !!! hee
7-termenung (!) berangan (?):)
8-p mnje-2 ngan mak aku !! aceyhh !!
9-mendenga suare mak aku yg merdu tuh !!
10-makannn

HAA !! 2 JEA lah kjea aku ary-2..hee na kua pown ta bleyh !! apea pown ta bleyh !! adoyyy !! act sbena'y mak aku kasi kua tpy adea satu syarat..na taw syarat' pea ??
KNEA BAWK MAK AKU SEKALI ..
Haiy00 !! apea bikin ?? trpakse lh dok rumah jdi gadis melayu terakhir (!) HAHA
apea na uad !!

Time tak dea kjea ?? SNAPSHOT lah !!
with  KECHIK NURUL SYAFIQAH HUMAIRAH,,HEE
 Adekku yg gedik !! menyampah aku duad'y !!

 chumil kan (!) name'y NUR AIRA AMANI !!
mengerjekan ank orang ?? HAHA 
da lh 2 jea lh pnad !! aku menaip !! 
daa
TATATA..

No comments:

Post a Comment