shuke n blog niy ?? tkan LIKE saje ! ;)

Total Pageviews

Tuesday, May 31, 2011

lup u kyra dayana ^__^


alloololo..!! Hi , da lme aku ta update blog ken !! bub ary 2 ttbe account blog aku ta active ..lbeh kuang cm2 lah..mcm mntak pelmpng ken..hee.nsib adea my sister dyea yg tlong aku ??haa !!

ary na ctea psl budark niy plak ?? yg bnyak tlong aku ..heee
^
^
^
^
kyra
kyra dayana
niy lah dye kyra dayana..pneman dikale suka n duke..hee..dye niy bek taw ?? aku ske share ctea nan dye??dyea swng jea yg pham aku ? hee..psal bnde tuh t ktea bncng2 k..tengs taw bub jdy aku pnye pnyiast k..HAHA..btw sayong kau ngek ???

t papeahal aku g taw koe ea ?? hee..sian koe jdy mngse aku..HAHA..tape2 kete an mmbe ryte..hee..ctea kau 2 sngguh mnarik kan !! hee..saboo jea lah !! kan ..hee ..law beyh aku na bakooo3 jea dye dowh !! eishhh!! ta leyh jdy niy ??hee..
2 jea lh kod !! papyee..
 
niy gmba aku nan dyea ngh rbut bngee,,HAHHA

No comments:

Post a Comment